20 Temmuz 2013 Cumartesi

Galiba...

Galiba şu kuşlar gibi alıp başımı gitme zamanı geldi...:)
Sıkıntılı bi gün bugün. Ramazanın verdiği yorgunluktan birde bugün beni bırakmayan karın ağrısından kaynaklı olsa gerek. Nediyordum kursuma gittim bugün resim kursuma, hayalimce çizgiler attığım sımsıcak insanlarla dolu bana yaşımın küçüklüğünü pek hissettirmeyen nadir mekanlardan birine.Açıkçası Muzaffer Hocamın da desteğiyle geçen bir gündü. Bir şeyler daha öğrendim sanırım; biraz  kağıt ve kalem kıtlığı çektim.- Evden çıkarken yanıma yeterince para almamışım zahir-... Pek yazasımda yok açıkçası ama bu tutkudan vazgeçemiyorum. Seviyorum,sevmemde gerek galiba. Zaten tek sıkıntım şu galibalar.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...