31 Temmuz 2013 Çarşamba

Keşif Turu

Şu aralar keskin bir keşif turundayım. Bloguma yazmak için enteresan insanlar enteresan tadlar aramaktayım. Farklı bloglar geziyorum. Yeni şeyler öğreniyorum. Her gezdiğim bloga sevgi dolu notlar bırakmaya dikkat ediyorum zaten bu notlara çoğu insan karşılık verip benim blogumada uğruyorlar. Aslına bakarsak öğreniyorumda nasıl etkileyici yazılar bulurum diye. İnsan tiplemelerinede dikkat ediyorum bu bloglarda biraz şapşirik ama tatlı ; biraz isyankar ama kendine barışık direnişçilerle karşılaşıyorum. Özellikle kendi travel hikayelerini anlatan insanlara bayılıyorum. Batının seyyahları diyorum onlara... Batının seyyahları :)
Doğum günü pastaları..:)

Derken bir müzik ilişiyor bazen kulağıma, bloguna koyduğu bir Sezen Aksu şarkısının fon müziği yavaş yavaş giriyor içimize. Çok başarılı bir çalışma bu ,çünkü yavaş müzik insanı o blogda bir süre daha kalmaya itiyor biraz daha okutup biraz daha feyz aldırıyor hayattan.
Ve zaman hızla akıyor bir bakıyorum saatler geçmiş ancak ben yeterince öğrenememiş yeterince gezememişim. Beni etkileyen bloglar listesinde 3. sıra Yemek blogları Fatoş Ablamın Blogu'na hayran olduğumuda söylemek isterim... Yemekleri lezzetli görünüyor bazen düşünüyorum acaba adres versem bana (bedavaya hee) kargoyla yollarmı o doğumgünü pastalarından :)
Her neyse; hadi bir başka yazımda görüşürüz aslında sevdiğim ama size bir türlü yüz yüze gelip bunu söyleyemediğim, umutları kendinden büyük can yoldaşlarım , okuyucularım benim...


1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğumu beğenmenize ve sayfanızda yer vermenize çok sevindim :)) Çok çok teşekkürler...
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmek dileğiyle.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...