1 Ağustos 2013 Perşembe

Selam Sana...

Düşlediklerim mi çok abartılı Yoksa yaşadıklarım mı? Bilmiyorum… Bildiğim tek şey; Hep imkânsızı istedim, İmkânsızı gerçekleştirdim Ama bu bile mutlu etmedi beni…
 Mahsum Onar


Selam sana lanet olası,
Bir gün daha yaklaştım sana. Senin dudaklarında kokan o çilekli rujuna. Ve aşık olduğumu her seferinde fotoğraflarını yaktığım o şöminedeki küllere baktıkça hatırlıyorum. Lanet olsun sana. Umarım mutlusundur BENSİZKEN. Ne saçmalıyorum ben ;sen bensiz değil ben sensizim. Kimim neyim bilmiyorum. Galiba bir zamanlar ki aptal kölen. Önemi yok. Hoşça kal diyemiyorum sana lanet şey. Hoşça kal demek için o kadar prova yapıyorum ki ayna karşısında.
  Bir falcıya uğruyorum ara sıra , elime bakıp mutlu olacaksın diyor. Cebimden bir kaç kuruş çıkarıp veriyorum. Bari o benim mutlu olacağıma inansın diye...Elimi televizyonun kumandasına atıyorum. Bir kaç kanal zaplıyorum. İnsanlar ne kadar mutlu görünüyor. Yada bir maske geçirmişler suratına.Bir ben somurtkan yine bu gece.
Ve bir bahar daha geçiyor gözlerinde;gönlümün en ücra köşelerinde. Selamım sanadır lanet olası..


0 yorum:

Yorum Gönder

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...