23 Temmuz 2013 Salı

Gerçekliğin Ötesinde..

    Çocukça davranışlarımdan hiç vazgeçemedim. Hep peşimi bırakmayan bir MMORPG oyun tutkum olmuştur.Metin 2 ile başlayan bu oyun tutkum daha sonra Counter Strike serisini beraberinde getirdi.Bu tür oyunların bağımlılık yaptığını söyleyen doktorlar -Ben 10 yıldır oynuyorum daha bir bağımlılık görmedim.-yanılıyor sayılmazlar elbet. Ama bana sorucak olursanız bu oyunlar gerçekten zeka kombinasyon ve ekip işini öğreten oyunlar. Partı,Lonca,Tugay,Klan gibi oyun içerisinde rol yaptığımız karakterlerin oluşturduğu bu topluluklar birlikte mücadele ve hırsı beraberinde getiriyor.Bu durum benim hayatımda çok etkili oldu..

  Her neyse ..:) Günümüzde arayüz ve efektlerini geliştirerek çok büyük bir çıkış yakalayan oyunlar çoukların dikkatlerini kendilerine çekiyorlar. *Ancak  oyunlar yaş sınırını ve zorluk derecesini arttırıyorlar.Bunun en önemli sebebiyse küçük çocukların oyunları çözmesinin zor olması ve bu sayede çabucak vaz geçmelerini sağlamaktır.

Bugünlük yeter bence ;yazımı okuyan herkese Kuccccaakkk dolusu sevgilerimle...


2 yorum:

  1. Nişamlımın oyuna verdiği parayla düğün yapardık:)

    YanıtlaSil
  2. Oyun evliliklerde şiddetten uzaklaştırıyomuş diye okumuştum bi yerde bulursam paylaşırım blogda.. Yani anlıyacağınız oynasın , mutlu bi yuvanız olması dileğiyle :D

    YanıtlaSil

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...