19 Temmuz 2013 Cuma

Bouumerang

Bugün yazdığım bloga yeni insanlar getirmenin bir yolunu buldum denebilir bi kaç dakika önce Hürriyet Bumerang adında bi oluşuma dahil oldum. Olayı pek çözemesemde sanırım iyi bişeyler olucak.-Benden para istemediler kötü bişey olsada kimin umrumda :)- Bumerang bayağı uzun zamandır var ama ben bu işe yeni başladığım için galiba yeni yeni duyuyorum. Sanırım cahil cüheylalık bu olsa gerek (!)-Bilmemek ayıp deel taammı-Ancak bu oluşumun değerli parçalarından biri olana kadar tırmanacağım böylece sizin aranızda daha alternatif daha enteresan paylaşımlarla karşınızda olucaaam.. İyi baan bari gendinize.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...