2 Kasım 2013 Cumartesi

Hayata Atılmak

Uzun zamandır yazmıyordu bu küçük serseri,
Aptallıklarla dolu hayatına yeni yeni şeyler katmakla uğraşıyor. Bazen yeni yeni heyecanlara atılıyordu. Uzun arkadaşlık, dostluklar belkide aptal bi hoşlanmaya "aşk" deme amacı güdüyordu kendi kendine. Şapşallığımı mazur görün ama... Kızları da keşfettim bugün ömrümün en güzel yıllarının başlangıcında. Lise...
Tabi insanlar sizin gibi değil. Çıkma teklifi ;o kadar hazırlanıyor o kadar heyecan yaşıyorsunuz ki... Ama karşınızda ki kişi size ecel terleri döktürüyor diyebilirim. Uzun bir mesaj yazıyorsunuz ona, hoş sözler ya da mahlukça. En azından bana hoş geliyor.
Ancak karşınızdaki kişinin cevabı ":)" olunca intihar sebebinizde bir yandan belli oluyor. Yani garip şeyler içinizdeki uçan kelebekler hoş fakat uyutmuyor sizi. Kabul etmek lazım o uykusuzluk, 40 yıllık bir uyku uyumuş gibi dinç kaldırıyor sabahın  altı buçuğunda. Neyse bu günlerde aptallıklarıma da devam etmeyi düşünüyorum. Belki kim bilir yanlışları keşfederek doğrulara yelken açarım. Sağlıcakla kalın..

0 yorum:

Yorum Gönder

Not :)

İzleyicilerimden biri olmanız, ve bana şöyle minik bir mesaj bırakmanız beni çok mutlu edecektir... Bir "tık"'ı esirgemeyin benden ...